نخستین سمینار کشوری رینوپلاستی برگزار می شود

نخستین سمینار کشوری رینوپلاستی برگزار می شود

مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه میزبان نخستین سمینار کشوری رینوپلاستی در هفته آینده خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فاضلی مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دبیر اجرایی سمینار گفت: نخستین سمینار کشوری رینوپلاستی توسط انجمن راینولوژی ایران و با حضور متخصصین گوش و حلق و بینی ،جراحی پلاستیک و فک و صورت و اساتید برجسته از دانشگا ههای علوم پزشکی تهران ،شهید بهشتی و دانشگاههای مطرح کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار خواهد شد.


او هدف از برگزاری این سمینار را ارتقاء سطح علمی و تبادل تجربیات اساتید ودستیاران،آشنایی با توانمندیهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و بررسی آخرین روند و روش‌ها و تکنولوژی‌ها در زمینه رینوپلاستی بیان کرد.


به گفته وی در این رویداد علمی حدود ۳۱ سخنرانی کلیدی آموزشی ، ۲ عمل جراحی به صورت زنده توسط اساتید پیشکسوت و ۲ پانل برگزار خواهد شد.


مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این سمینار دو روزه با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه در روزهای ۱۶و ۱۷ آبان در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه برگزار می شود.

۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۲۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید