برگزاری جلسه هم‌اندیشی گروه‌های آمارزیستی کلان منطقه 3 آمایشی

برگزاری جلسه هم‌اندیشی گروه‌های آمارزیستی کلان منطقه 3 آمایشی

جلسه هم‌اندیشی گروه‌های آمارزیستی کلان منطقه 3 آمایشی با حضور اعضای محترم هیأت علمی گروه‌های آمار زیستی دانشگاه‌های علوم پزشکی همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برگزار شد.
در ابتدای جلسه ریاست محترم دانشکده، ضمن خوش آمدگویی به مدعوین محترم، مطالبی درخصوص گروه آمار زیستی، اهمیت و جایگاه این گروه در دانشکده و دانشگاه ارائه نمودند. ایشان با اشاره به مصوبه شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخصوص راه‌اندازی مرکز مشاوره آمار دانشگاه و بسترسازی مناسب جهت استفاده بهینه از توان اعضای هیئت علمی گروه آمار زیستی دانشکده و ساماندهی مشاوره‌های آماری طرح‌های تحقیقاتی، مقالات، پایان‌نامه ها و .... ابراز داشتند که این دانشکده به طور کامل از نظرات و اقداماتی که به پیشرفت گروه در سطح منطقه و کشور کمک کند استقبال خواهد کرد.
در ادامه جناب آقای دکتر محجوب عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان و دبیر هیئت ممتحنه و ارزشیابی رشته آمار زیستی، ضمن ابراز خوشنودی از برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی آمار زیستی، با تاکید بر اهمیت به‌کارگیری روش‌های نوین آماری در راستای ارتقاء نظام سلامت، آغاز همکاری‌های نزدیک بین گروه‌های آمار زیستی دانشگاه‌های کلان منطقه 3 آمایشی را گام مهمی در حل مشکلات و چالش‌های فراروی گروه‌های آمار زیستی در سطح کلان منطقه اعلام کردند.
سپس جناب آقای دکتر مهکی به اقدامات ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و به طور ویژه مصوبات شورای آموزشی و پژوهشی دانشگاه در خصوص تاکید بر تولیت گروه آمار زیستی بر تدریس کلیه‌ی واحدهای آماری و راه‌اندازی مرکز مشاوره آمار دانشگاه اشاره کرده و سپس به ارائه‌ی چالش‌ها و مشکلات موجود و راهکارهای پیشنهادی حل مشکلات از سوی اعضای گروه آمارزیستی دانشکده بهداشت پرداخت و نظرات و راهکارهای پیشنهادی حاضرین در جلسه را نیز خواستار شد. پس از آن اعضای حاضر در جلسه درخصوص دلایل وجود مشکلات در سطح گروه‌های آمار زیستی و کلان منطقه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.
در پایان جلسه آقای دکتر محجوب با ابراز خرسندی از علاقمندی و اعلام آمادگی اعضای هیئت علمی حاضر در جلسه در خصوص پیگیری راهکارهای اعلامی جهت حل مشکلات، ابراز امیدواری کردند که بسیاری از مشکلات می تواند در سطح انجمن آمار زیستی ایران پی‌گیری و مرتفع گردد.
جلسه با تصویب مصوبات موضوعات مطرح شده به پایان رسید.

آمار


جلسه هم اندیشی آمار2
جلسه هم اندیشی آمار



۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۹
تعداد بازدید : ۷۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید