روز دوشنبه ٢۵ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از مسئولان روابط عمومی طی مراسمی تقدیر شد.
دکتر محمدی رئیس دانشگاه در جمع اعضای روابط عمومی :
🔹️ خوشبختانه مجموعه روابط عمومی دانشگاه از بهترینها هستند که تجربه و پختگی لازم را دارند ، ا ز زحمات تکتک آنها قدردانی می نمایم.
🔹️ دانشگاه علوم پزشکی بزرگترین دستگاه اجرایی استان است که بیشترین مراجعین را در حوزه های مختلف دارد و این موضوع باعث می شود که نقش و اهمیت کار روابط عمومی نمایان تر شود.
🔹️ وظایف یک روابط عمومی بسیار حساس است و می بایست آگاهی خود را نسبت به حوزه کاری خود و مجموعه ای که در آن فعالیت می کند بالا ببرد.
🔹️ همکاران روابط عمومی باید تلاش برای مطالعه بیشتر و حرفه ای تر شدن را سرلوحه کار خود قرار دهند و اطلاعات خودرا بالاببرند.
🔹️ در نشر خبرها ، بارگذاری عکسها نهایت دقت باید صورت پذیرد ، دانشگاه باید مرجع مطالب علمی باشد و در این راستا از ظرفیت اساتید استفاده شود.
🔹️ وقت شناسی و به موقع کارشدن مطالب و همچنین داشتن تعصب نسبت به سازمان یا ارگان مربوطه از دیگر موضوعات با اهمیتی است که روابط عمومی ها باید به آن دقت کنند.
🔹️فضای مجازی یک فضای گسترده و افسار گسیخته است و یک روابط عمومی باید در این زمینه هوشمندانه عمل کند تا بتواند آن را مدیریت نماید.
🔹️ رسالت روابط عمومی اطلاع رسانی به موقع و سریع به ویژه در شرایط حساس است ، در اپیدمی کرونا اگر اطلاعا رسانی به موقع و سریع روابط عمومی نبود جان فشانیهای کادر درمان به اطلاع عموم مردم نمی رسید.