اطلاعیه های پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1403

اطلاعیه های پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1403

 

اطلاعیه شماره یک جهت پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۳
 
✳️ضمن تبریک پذیرفته شدن شما در آزمون سراسری و پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، بدینوسیله به استحضار می‌رساند که فرایند ثبت‌نام اولیه دانشجویان جدیدالورود، بصورت کاملا الکترونیکی انجام خواهد شد.


 

اطلاعیه شماره ۲ جهت پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۳(ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر)
 
✅دانشجویان شاهد و ایثارگر پذیرفته شده کنکور سراسری ۱۴۰۳ که متقاضی انتقال به دانشگاه دیگر هستند می‌توانند از تاریخ ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۳ لغایت ۴ آبان ۱۴۰۳ درخواست خود را از طریق آدرس زیر ثبت نمایند:
 
https://shahedtransmission.behdasht.gov.ir



اطلاعیه شماره ۳ جهت پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۳

💠ثبت‌نام آموزشی دانشجویان، پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان به دانشگاه و از ظهر امروز دوشنبه، ۲۳ مهر تا چهارشنبه ۲۵ مهر و در بستر سامانه آموزشی هم آوا به آدرس زیر انجام خواهد شد:
https://student.kums.ac.ir/CAS/Account/Login
 
✅در مرحله بعد، دانشجویان جهت دریافت خدمات صنفی، رفاهی، خوابگاهی، فرهنگی، فوق برنامه و ... می‌توانند پس از اتمام ثبت‌نام آموزشی و دریافت کد دانشجویی، از ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ در سامانه دانشفر به آدرس Daneshfar.kums.ac.ir اقدام به ثبت نام نمایند. به منظور مشاهده جزییات تکمیلی بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:
http://www.mefda.ir/news/393715

💢مراسم معارفه حضوری دانشجویان پسر در روز‌ شنبه ۲۸ مهر و دانشجویان دختر در روز ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳ در آدرس زیر برگزار خواهد شد:
 «کرمانشاه ـ بلوار شهید کشوری _ روبروی ترمینال شهید کاویانی_ مجتمع فرهنگی آموزشی بعثت»


۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵
تعداد بازدید : ۱۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید